Reklamowanie zabytków

Reklamowanie zabytków

Reklamowanie zabytków


Ciekawym sposobem na zareklamowanie miast, zabytków, nieruchomości, samochodów jest wycieczka wirtualna. W wycieczkach wirtualnych, np.: po nowych domach, zabytkach, mieszkaniach chodzi o to, aby nie ruszając się z domu zobaczyć wnętrze pomieszczeń i ich otoczenie. Wycieczka składa się ze zdjęć panoramicznych i umożliwia dokładne obejrzenie obiektu lub przestrzeni. Widz może rozglądać się we wszystkich kierunkach, przybliżać, oddalać, wielokrotnie oglądać prezentowany obiekt. Wycieczka wirtualna daje większe możliwości poznania budynku niż podziwianie obiektu na żywo, czy przeglądanie zdjęć w albumie. Połączenie kilkunastu panoramicznych widoków sprawia, że mamy wrażenie poruszania się w wirtualnej przestrzeni. Nic dziwnego, że na stronach internetowych biur nieruchomości, czy gmin możemy znaleźć propozycję wirtualnego spaceru. Krytycy pomysłu mówią, że mimo udogodnień, wycieczka wirtualna nie daje pełnego obrazu nieruchomości, bowiem w trakcie obróbki zdjęć wszystkie mankamenty wnętrza można usunąć. Dopiero na miejscu okazuje się, jaki jest stan budynku. Z kolei zwolennicy wirtualnych wycieczek jest to genialny sposób na zaprezentowanie turyście lub klientowi pokazywanej przestrzeni. Reklamowanie zabytków.